العلامة التجارية للعطور المنزلية الفاخرة Dr. Vranjes تعزز عروضها في المملكة العربية السعودية

Luxury Home Fragrances Brand Dr. Vranjes Enhances Offering in KSA

بعد أن كان لها صدى مميزاً لدى المتسوقين المميزين في المملكة، عززت العلامة التجارية الإيطالية للعطور المنزلية الفاخرة فرانجيس فيرنزي عروضها.

وتتواجد متاجرها الأنيقة في رد سي مول في جدة، وغرناطة مول في الرياض، ومتاجر ديبنهامز في مول الرياض بارك، والتي تضم الآن مجموعات حصرية من العطور (أودي بارفوم) ومجموعات المعطرات للعناية بالجسم.

ويتم رفع التركيبات خفيفة الوزن بالعطور الفريدة في مجموعة لا تضاهى من الخيارات المتنوعة بما في ذلك ما العطر الجريء، ورذاذ الجسم المرطب الغني بالصبار، وغسول الجسم المنعش والمنشط، ورذاذ الشعر المعطر الجميل.

وتأتي منتجات البخاخات والرذاذ في عبوات ذهبية أنيقة ومبتكرة، ومصنوعة من الألمنيوم القابلة لإعادة التدوير، فيما يأتي العطر في علبة زجاجية حصرية، والتي تشيد بقبة برونيليسكي الشهيرة في ايطاليا التي تضيف لها سحراً خلاباً.

وتتوفر المجموعة في خمسة من أكثر عطور Dr Vranjes المحبوبة، وهي عود نوبيل، وروسو نوبيل، وأمبرا، وجيليو دي فيرنزي، وجينجر لايم.

وسيعزز ذلك مجموعة مذهلة من المنتجات، بما في ذلك العطور المنزلية والشموع التي تم اختيارها بعناية لجذب أذواق المستهلكين الإقليمية. وتسلط المجموعات المتوفرة في المتجر الضوء على عناصر المسك والعود والأزهار، والنفحات الحارة الدافئة، والمثالية للشرق الأوسط. وتشمل الخيارات الأكثر مبيعاً مثل عود نوبيل، وروسو نوبيل بالإضافة إلى ميرا زافيرانو، وهو عطر حار ومكثف، يجمع بين المر والفانيليا والبرغموت كالابريا والزعفران.

وقال أحمد حواله مدير الأعمال للعلامة التجارية Dr Vranjes Firenze، “إن عطورنا الآسرة هي المكون المفقود الذي يكمل المساحة الناقصة لأي مكان. وفي هذا الصيف وما بعده، ندعوكم لزيارة متاجرنا في رد سي مول، وغرناطة مول للذهاب في رحلة استكشافية باستخدام روائحنا المميزة التي تشجعك على أن تكون في أفضل وضع ومزاج، وجعل تجارب لا تنسى مع العائلة والأصدقاء والحصول على أفضل النتائج من كل يوم”.

وأضاف، ” من عطورنا المنزلية الشهيرة إلى عطورنا الجديدة المثيرة، ومجموعات العناية بالجسم، نستخدم تقنيات مبتكرة ودقيقة جنباً إلى جنب مع كنز من الخبرة لإنشاء منتجات تعزز بيئة الفرد ورفاهيته”.

وقد تم إنشاء العلامة التجارية Dr Vranjes Firenze من قبل الدكتور باولو فرانجيس وزوجته آنا ماريا، وهي مستوحاة من مدينته فلورنسا، المليئة بالفنون، والمناظر الطبيعية الجميلة في توسكانا في الإيطالية. وتأسست العلامة التجارية في إيطاليا في عام 1983، وهو نتاج لسعي الدكتور باولو فرانجيس إلى صناعة أرقى العطور في تلك الزجاجة الشهيرة المستوحاة من قبة شهيرة في فلورنسا.

وتحفز هذه العطور المصممة خصيصاً لكافة الأذواق، الحواس والعواطف، وتضفي الدفء على أي منزل، وفقاً للذوق الشخصي والموسم والمساحة والحجم والضوء، وتغطي عطور Dr Vranjes المكان كأنها بدلة صممت على مقاس محدد.

وتم تصميم عطور الدكتور فرانجيس فيرنزي المنزلية في عبوات زجاجية مثالية للحياة العصرية، ويتم تعبئة جميع العطور في أحجام متنوعة، حيث تتوفر في الأحجام التالية، 25 مل، 100 مل، 250 مل، 500 مل، 1250 مل، 1.5 لتر، 2.5 لتر، و5 لتر. وكل زجاجة تأتي مع عود لنشر العطر.

وتتوفر عبوات إعادة التعبئة في 500 مل، و2.5 لتر مع أعواد نشر العطر، وكذلك عبوات lamparfum لإعادة التعبئة.

Having resonated with the discerning shopper in the Kingdom, Italian luxury home fragrances brand Dr. Vranjes Firenze has enhanced its offering.
It’s elegant stores at Red Sea Mall in Jeddah and Granada Mall in Riyadh, as well as the Debenhams concession store at Riyadh Park Mall will now house exclusive Eau de Parfum and Scented Body Care collections. These lightweight formulas elevated by incomparable fragrances come in a variety of options including bold eau de parfum, hydrating body mists enriched with aloe, fresh and invigorating body washes, and sweet-scented hair mists.
The innovative, recyclable elegant golden aluminium packaging of the sprays and mists and exclusive glass perfume bottle that pays homage to Brunelleschi’s iconic dome adds to the charm.

The collection is available in five of the most beloved Dr Vranjes fragrances – Oud Nobile, Rosso Nobile, Ambra, Giglio Di Firenze and Ginger Lime.

This will further augment a stunning range of products including home fragrances and candles carefully selected to appeal to regional preferences. Highlighting elements of musk, oud, light florals, and warm spicy notes, ideal for the Middle East, the collections available in-store include best-selling choices such as Oud Nobile and Rosso Nobile as well as Mirra Zafferano, a spicy and intense fragrance, combining Myrrh, Vanilla, Calabrian Bergamot and Saffron.

“Our captivating fragrances are the missing ingredient that complete and transform any space. This summer and beyond we invite you to visit our stores in Red Sea Mall and Granada Mall to go on a journey of discovery using our signature scents that encourage you to be in your element, make memorable experiences with family and friends and to get the best out of each and every day,” said Ahmad Hawalah, Business Manager, Dr Vranjes Firenze.

“From our renowned home fragrances to our exciting new perfumes and body care ranges, we use innovative and meticulous techniques combined with a wealth of experience to create products that enhance one’s environment and well-being,” he added.

Created by Dr. Paolo Vranjes and his wife Anna Maria, Dr Vranjes Firenze is inspired by his artistic home city of Florence and the beautiful landscapes of Tuscany in Italy. Founded in Italy in 1983, the brand is the result of Dr. Paolo Vranjes’ quest to create the finest fragrances in that iconic bottle inspired by Florence’s Duomo.

These bespoke fragrances stimulate the senses and emotions and add warmth to any household, according to personal taste, season, space, volume, and light. Dr. Vranjes Firenze’s fragrances dress spaces like a made-to-measure suit.

Finished in glass bottles for optimum decadence, Dr. Vranjes Firenze home fragrances are the perfect answer to modern living. All Dr. Vranjes fragrances are packaged in beautiful glass bottles and are available in the following sizes: 25ml ,100ml, 250 ml, 500 ml, 1250 ml, 1.5 liters, 2.5 liters and 5 liters. Each bottle comes with diffusion sticks.

Refills are available in 500 ml and 2.5 liters with diffusion sticks, as well as Lamparfum refills.

Related Articles

الرد على الموضوع

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
× كيف يمكنني مساعدتك
X
%d bloggers like this: